Retur och reklamation

Här finns information om du vill utnyttja din ångerrätt eller vill reklamera en vara.

Ångerrätt och retur

Full ångerrätt gäller inom fjorton dagar från det att du mottagit varan, förutsatt att varan är i nyskick. Det är viktigt att du bifogar en kopia på din faktura eller ditt kvitto eller ett brev där ditt namn, din adress och ditt ordernummer står så att vi vet vad returen gäller. Meddela oss på posters@cometosweden.se. Vi ger sedan instruktioner för returneringen.

Observera: att inte plocka upp din leverans betraktas inte som att du ångrat ditt köp eller nyttjar din returrätt. I dylika fall står du som kund dessutom för leveransutgifterna som uppstår då produkten returneras till oss.

Reklamation

För att reklamera en felaktig eller defekt vara ber vi dig först kontakta posters@cometosweden.se. Om du vill ha nya produkter skickar vi dig dessa utan någon extra fraktkostnad, förutsatt att produkterna finns tillgängliga. Om du istället vill ha pengarna tillbaka eller om vi inte kan ersätta dig med en ny produkt, gör vi en återbetalning till dig när vi fått de defekta produkterna i retur. En återbetalning görs till dig inom 30 dagar.

Returadress

Kundreturer postas till följande adress. Minns att alltid först skicka ett e-post till posters@cometosweden.se om du vill skicka produkter i retur. Om det behövs e-post och telefonnummer för returen kan du använda nedanstående uppgifter:

Come to Sweden Publishing Ab Oy
Hyvlerivägen 3 A
00380 Helsingfors
Finland

posters@cometosweden.se
+46 (0)76 110 99 48